luni, 18 martie 2013

Toate marile economii au înregistrat cifre în intervalul 4% la 6%. Unele țări au avut o proporție substanțial mai mare: Cipru a înregistrat aproape 21%, în timp ce Grecia și Italia au înregistrat aproximativ 11% și, respectiv, 7%. La cealaltă extremă au fost Slovacia, Letonia și Lituania între 1% și 2%. Transportul de mărfuri periculoase în UE-27 a rămas destul de stabil 2009 - 2011, cu mai mult de 78 miliarde de tone-kilometri pentru anul 2011. Între 2006 și 2011, cele mai multe dintre statele membre au observat o scădere a transportului de mărfuri periculoase. Cea mai declaratie intrastat online mare scădere a fost înregistrată în Irlanda (69%), urmată de România (54%) și Portugalia (44%). Pe de altă parte, creșteri foarte mari de transport de mărfuri periculoase lor s-au înregistrat în țări precum Polonia (110%), Bulgaria și Letonia (52%) (tabelul 2). Figura 4 prezintă repartizarea transportul de mărfuri periculoase între transport național și internațional în 2011. Pentru cele mai multe dintre țări, mai mult de jumătate din transportul lor de mărfuri periculoase se realizează pe teritoriul lor național. Luxemburg are un model special: ca cea mai mare parte sale de transport este transportul internațional, 90% din transportul de mărfuri periculoase său se efectuează în transportul internațional. Pentru majoritatea țărilor, ponderea mărfurilor periculoase transportate în transportul internațional este legată de cota sa de transport internațional (totală a tuturor bunurilor). Excepții sunt Estonia, Letonia, Ungaria, Polonia, Portugalia și România: transport internațional reprezintă mai mult de jumătate din aceste țări de transport, dar cele mai multe dintre aceste țări transportul de mărfuri periculoase se realizează pe teritoriul lor național.Piețele internaționale ale acestor țări se referă, în principal declaratie intrastat online transportul de mărfuri nepericuloase. Figura 5 arată tipul de mărfuri periculoase implicate în astfel de transport în 2011. Cel mai mare grup de produs specific era lichide inflamabile, ținând mai mult de jumătate din total. Două alte grupuri, gaze (comprimat, lichefiat sau dizolvat sub presiune) si corozivi, a reprezentat 13% și respectiv 10%. Aceasta reprezintă declaratie intrastat online schimbare declaratie intrastat online foarte puțin în comparație cu anii precedenți, când a existat o distribuție foarte similara intre grupurile de produse. Metodologia folosită în colectarea de date înseamnă că există incertitudini considerabile cu privire la cifrele, atât în ​​total și în ceea ce privește alocarea lor pe țară și tipul de bun periculos. Acest lucru implică faptul că nu prea mult in greutate ar trebui să fie atașat la semnificația de orice numărul unu. Transportului rutier de mărfuri în funcție de tipul de marfă În jurul valorii de 41% - adică 639 miliarde de tone-km - din UE-27 transportul rutier de marfă se înregistrează ca mărfuri paletizate. Al doilea tip de marfă cea mai mare parte utilizate în transportul rutier de mărfuri solide în vrac este cu aproape 21% din transportul rutier de totaluri (tabelul 3). Grecia și Cipru au avut mai puțin de 30% din tone-kilometri realizate de mărfuri paletizate. Pentru aceste țări solidă în vrac au avut o pondere mai mare decât mărfuri paletizate. Când regruparea mărfuri paletizate și în vrac solide, numai trei țări au o pondere mai mică de 50%: Cipru, Letonia și Lituania. Ea are să se constate că "încărcătura Altele nespecificate în altă parte", categorie poate avea o pondere ridicată în unele țări. Surse de date și disponibilitatea Bulgaria și România : În timp ce Bulgaria și România declaratie intrastat online link au avut nici o obligație înainte de aderarea acestora în 2007, au început să raporteze date pentru anul de referință 2006. Grecia : Deoarece datele de transport rutier pentru T3 și T4 2011 nu au fost încă raportate, T3 și T4 2010 au fost folosite în loc. 2011 cifrele anuale au fost estimate prin insumarea T1 2011, T2 2011, 2010 și T3 T4 2010. 2010 datele anuale au fost folosite în loc de 2011 de date în caz de avarii pentru care datele trimestriale nu sunt diseminate. Ungaria : Ungaria declaratie intrastat online a început să raporteze date privind mărfurile periculoase pentru anul de referință 2007.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu