marți, 5 martie 2013

M-am gandit aceste statistici au fost masurii empiric: bobine mai multe si mai gros inseamna sprijin mai pline si mai bine. Dar am gasit repede ca nu e asa de simplu. Unele saltele folosesc bobine de mai mult, dar mai subtire cu ecartament sarma. Unii folosesc fire mai groase, dar mai putine bobine. si toata lumea foloseste configuratii radical diferite care fac comparatii lipsite de sens. Larry Thomas de Mobila Azi -un om mi-a descris ca fiind "guru al industriei de pat", mi-a spus-convectoare conteaza sunt "titrat" ​​si "nu este un indicator bun." Da, daca platiti mai mult, veti obtine un design bobina teoretic mai bine, dar mai bine suficient pentru a simti o diferenta? Sigur ca nu am putut. Nici macar intre doua saltele de mii de dolari in afara de pret. Deci, nu va faceti griji despre statistici-ti faci griji de confort. Pillowtops : Pillowtops sunt straturi moi de spuma (sau bumbac, lana sau), cusute la partea de sus a saltelei. Sunt extrem de popular. Ei adauga sute de dolari pentru achizitia dvs.. Acestea sunt, in opinia mea, un masiv rip-off.Aveti posibilitatea sa re-creeze efectul lor cu cativa tampoane cateva ieftine de spuma de ou-lada. si de ce cheltui toti banii pe arcuri doar pentru a se umezi afecte lor cu o perna uriasa?Daca doriti cu adevarat sa doarma pe spuma sau bumbac, cumpara o spuma saltele sau bumbac. Grosime : Un moft recent. Unele Stearns si Foster (o marca detinuta de Sealy) saltele am vazut masurat aproximativ 2 metri grosime (si costa 5.000 de dolari).Acesta arata ca au cusut-o futon pe partea de sus a unei innerspring. Expertii cu care am vorbit sa spun grosime este doar un truc: Se face paturi arate confortabil in showroom-ul.Daca observati o diferenta, Mazel tov , dar grosimea nu este vital pentru un pat bun.Puteti obtine simt acelasi lucru cu inaltime mai mica (si greutate-unele saltele cantareste mai mult de 200 de lire sterline si sunt greu sa transporte pana pe scari). Saltele au ajuns atat de gros recent ca oamenii se plang ca nu pot vedea traverse lor.Raspunsul industria real: Ei au facut box-arcuri mai subtire. Ceea ce, desigur, ne conduce la ... Springs Box : am gasi-le in intregime inutila. Ganditi-va la asta: Probabil, ai putea pune un izvor caseta de sub cutia de primavara pentru chiar mai mult "a da" si "sprijin". Un alt izvor caseta de la cei doi. in cazul in care vrei sa tragi linia? De asemenea, amintiti-va ca arcuri cutie adauga in mod semnificativ la costul. Un argument rezonabil-am auzit de ei este ca ei salva purta pe saltea, dar am avut nici o modalitate de a dovedi sau infirma acest lucru. Multi europeni folosesc paturi platforme fara arcuri cutie. Ai auzit plangandu-le? Eu nu folosesc un arc cutie, iar eu nu-l pierdeti. E un lucru printesa / bob de mazare. Daca aveti nevoie de 17 straturi, OK. Daca aveti nevoie de un singur, nu cumpara un izvor cutie, cu exceptia cazului in care nu-ti place platforme si nu pot gandi la ceva mai bun pentru a pune saltele pe. Recomandarea mea: Pune saltele pe podea economiseste bani pe noptiere. Da-in pentru a gravitatiei! Este o saltele pentru cel mai bun My Back? am intrebat un chirurg ortoped de la ceva numit Fundatia Nationala pentru Sanatate spinala. El a spus-o saltele previ ar trebui sa va sprijine in "pozitia de functie", curba normala a coloanei vertebrale atunci cand sunteti in picioare. Atunci cand o saltele aplatizeaza curba (prea ferm), sau exagereaza aceasta (prea moale), bingo: dureri de spate. Potrivit lui, o innerspring de sustinere functioneaza mai bine decat spuma, aer, apa sau.NFSH recomanda: Ingrijire Back Simmons saltea. Problema rezolvata, hai sa mergem acasa, da? Nu! Am descoperit curand NFSH ia bani de la companii, inclusiv, in special, Simmons! Vag! Chirurg ortoped urmator, va rog. Tipul asta a doua a fost independent si nu se mai practica. El a demascat mitul ca saltele ferme sunt cele mai bune. Ele sunt, daca aveti spasme acute de spate, dar pentru dureri de spate regulat saltele ta nu face mare diferenta. "Partea din spate este o structura complicata", a spus el. "Durerea de spate are o multime de a face cu modul in care sunt construite, dar nu o multime de a face cu salteaua." Deci, tu nu trebuie sa te simti vinovat despre cumpararea unei moale, confortabila saltea. Ea nu face o diferenta. (Regional trivia:. Saltele ferme vinde mai mult in nord-est , in timp ce moale castiga in Europa de Sud)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu