joi, 14 martie 2013

In luna de miere la Praga! Asa cum se obisnuieste, la scurt timp dupa nunta, mirii isi aleg o destinatie unde sa mearga pentru a petrece cateva zile sau poate chiar o luna doar ei doi, alungand stresul si oboseala acumulata in perioada nuntii. Asa am facut si eu impreuna cu proaspatul meu sot, am ales sa mergem intr-un city break la Praga. Momentele ce urmeaza sa vi le descriu au fost de-a dreptul minunate, iar sentimentele ce le-am trait in acel oras nici nu vi le puteti inchipui, trebuie neaparat sa le incercati. Odata ajunsi la Praga ne-am cazat la un hotel de 3***, intr-o camera extrem de mare si foarte frumos amenajata, cu mic dejun inclus in pret si alte facilitati pe care hotelul le punea la dispozitia turistior, precum sala de fitness, piscina, petreceri tematice, etc. Dupa ce ne-am cazat am si plecat la drum impreuna cu sotul meu, pentru a descoperii frumusetile acelui oras, deoarece asta ne propusesem sa facem in city break Praga. Am umblat de dimineata pana seara in toate directiile, despoerind la fiecare pas cate un lucru interesant de vazut si am incercat sa imortalizam fiecare moment prin sute de fotografii. Printre obiectivele cele mai importante va pot enumera Ceasul Astrologic, care se afla in Turnul Primariei Orasului Vechi, acest ceas este extrem de impresinan, iar constructia sa este incantatoare, deoarece cadranul ceasului infatiseaza planetele in miscarea lor, semnele zodiacale, astrii ceresti, astfel incat turistii si nu numai, pot descifra cu usurinta luna si ziua in care se afla, iar spectacolul pe care acest ceas il ofera din ora in ora este de nedescris. La fiecare ora se deschide o ferestra prin care trec pe rand cei 12 apostoli, urmand ca un cocos de aur sa anunte ora si mai apoi clopotele ceasului incep sa bata. Prima data cand am avut ocazia sa vad cum acest Ceas Astrologic anunta ora exacta a fost unul in care am mutit, iar pielea mea a devenit una ca de gaina, trezind in mine un sentiment de uimire de nedescris. Un alt obiectiv foarte populat de turisti este si Podul Carol, un pod deasupra Vltavei, care dateaza din anul 1357, un pod extrem de frumos, unde sunt asezate tot felul de tarabe cu suvenituri, sau artisti cu operele lor de arta ce incearca sa castige un ban prin talentul lor. Momentul cel mai frumos pe care l-am petrecut in acea seara a fost plimbarea cu o barca ce parea veche pe Vltava, trecand pe sub pod, iar muzica linistita ce se auzea din imprejurimi creand o atmosfera foarte romantica, asa cum trebuie sa fie un city break Praga TravelSolutions din luna noastra de mire. Au fost foarte multe obiective turistice interesante pe care eu si sotul meu le-am vizitat in acest city break Praga, care ne-au impresionat foarte tare si tocmai de aceea va recomand sa mergeti sa vizitati acest oras extrem de frumos si sa aveti rabdarea necesara pentru a-i descoperi frumoasa sa poveste. Cu mare incredere va recomand sa mergeti la Praga ca destinatie de calatorie, nu veti regreta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu